21лютого, у Міжнародний день рідної мови, проведено квест для учнів 10-11 класів (керівник: вчитель української мови та літератури
Данильчук Людмила Іванівна).
Метою проведення мовного квесту було зацікавити школярів вивченням рідної мови; розвивати бажання більше знати, вміння самостійно здобувати знання з різних джерел; розвивати спостережливість та логічне мислення; поглибити знання з української мови; прищеплювати любов до рідної мови; формувати суспільну та пізнавальну активність учнів, високі морально-психологічних якості — рішучість, наполегливість, дисциплінованість та ініціативність; виховувати школярів у дусі відданості Батьківщині та українському народу на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції; організувати змістовне дозвілля школярів; виховувати згуртованість та співпрацю в учнівських колективах.
Конверт із завданням №1 знайшли в кабінеті людини, посада якої перекладається з латинської, як учасник таємних нарад. Вони з'явилися в Стародавньому Римі як охоронці чужих секретів. Потім із них виділилися нотаріуси. Традиційно в ролі людей цих посад виступали чоловіки. І тільки в кінці 18 століття з'явилися на цих посадах жінки.
(Секретар).Команди опрацювали поняття «Ономастика»
Конверт із завданням №2 знаходився в «домі життя», «притулку мудрості», «аптеці для душі». (Бібліотека). Дане завдання потребувало логічного мислення учнів.
Виконуючи завдання № 3, учні мали розпізнати власне українські слова та скласти їх за допомогою «рухомих» букв.
Щоб знати, у кого конверт із завданням №4, необхідно відгадати два слова, із перших складів утворити слово-посаду людини, у якої конверт із завданням.
Аптекарська або лабораторна посудина з позначеними на ній поділками, якою вимірюють невеликі об'єми рідини (Мен-зурка).
Вид дорожнього мішка, що його носять звичайно за плечима (Тор-ба).
Відповідь: МЕНТОР.
Хто такий ментор? (Необхідно дізнатися). Ментор – застаріле слово – наставник, керівник, вихователь. (Директор).
Чорний ящик. ( Вгадати слово за його історичним походженням, знайти додаткову інформацію).
ЗАВДАННЯ № 5: заспівати українські народні пісні «Несе Галя воду» та «Горіла сосна, палала». Але й тут не все просто: виконати пісню, використовуючи лише голосні звуки!
Після оголошення результатів членами журі, а саме Горобей К.А. та Калінченко Т.М. (кількість балів виявилась однаковою) команди привітали одна одну щирою українською піснею!
|