Середа, 24.07.2019, 06:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Новороманівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Хмарка тегів

Калінченко Т.М. - Випускна робота з курсів підвищення кваліфікації - 2019

Міністерство освіти і науки України

Комунальний заклад "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради

Кафедра

 

Випускна робота

 

ІГРОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

 

Виконала

Калінченко Тетяна Миколаївна,

слухачка курсів підвищення кваліфікації

вчителів інклюзивного навчання,

І кваліфікаційна категорія,

учитель української мови та літератури

Новороманівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,

Брониківської територіальної громади

кваліфікація за дипломом учитель української мови і літератури та зарубіжної літератури,

проходження курсів

з «8» січня по «5» квітня 2019 р.

моб. тел. (068) 9573206

 

Житомир – 2019 р.

 

 

ЗМІСТ

 

ВСТУП…………………………………………………………………….3

Розділ І. ТЕОРЕТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІГРОТЕРАПІЇ…..5

1.1. Загальна характеристика ігротерапії………………………………..5

1.2. Види ігротерапії……………………………………………………..9

Розділ ІІ. ІГРОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ……………….18

2.1. Психолого-педагогічні ресурси ігрової діяльності в корекції порушень інтелектуальногорозвитку у дітей із особливими освітніми портебами…………………………………………………………………………18

2.2. Комплекс ігрових вправ, спрямованих на корекцію порушень у дітей із особливими освітніми портебами……………………………………...21

ВИСНОВКИ………………………………………………………………27

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………29

 

ВСТУП

 

Велика роль у розвитку та вихованні дітей шкільного віку належить грі. Гра є тією універсальною формою діяльності, всередині якої, за визначенням Д. Б. Ельконіна, відбуваються прогресивні зміни в психіці й особистості дитини шкільного віку; гра визначає стосунки дитини з оточуючими людьми, готує до переходу на наступний віковий етап, до нових видів діяльності.

Актуальність дослідження. Відповідно до нового Закону України «Про освіту»[6], дитяча гра розглядається як одна з основних освітніх ліній, що передбачає «розвиток у дітей творчих здібностей, самостійності, ініціативності, організованості в ігровій діяльності та формування у них стійкого інтересу до пізнання довкілля і реалізації себе в ньому».

Практичне вирішення завдань сучасної шкільної освіти потребує грунтовної психологічної основи для організації освітнього процесу. Саме тому останнім часом ігротерапія викликає великий інтерес у фахівців, що працюють із дітьми шкільного віку.

Ще на початку 20 століття М. Фрейд, Х. Гельмут звернули увагу на те, що гра допомагає дітям розвивати здібності, долати конфлікти і досягати психологічної рівноваги. Крім того, ігри готують дітей до дорослого життя. Допомагають набути необхідних навичок. Гра відноситься до числа явищ, які супроводжують людину протягом всього його життя. Будучи багатовимірним і складним феноменом, гра постійно приковує до себе увагу дослідників.

Ельконін Д. Б. зазначає в одній зі статей, що гра має значення не тільки для тих процесів, які в неї безпосередньо включені, наприклад, уяву і мислення, а й таких, які в ній безпосередньо не можуть брати участі, наприклад, пам'ять. Значення гри для дитини визначається тим, що зачіпає найбільш істотні сторони розвитку особистості в цілому. В. В. Зіньківський розумів гру як найважливішу і центральну форму активності, яка необхідна для соціально-психічного дозрівання дітей.

Однією з перших метод ігрової терапії застосувала А. Фрейд, вивченням цього методу займалися Л. Абрамлян, А. Захаров, М. Кляйн та інші вчені.

Обгрунтування вибору теми. Оскільки ігротерапія як метод корекції ще не достатньо вивчена, тому було обрано саме цю тему для дослідження.

Об’єктом дослідження у роботі є ігротерапія як засіб подолання порушень у дітей з особливими освітніми потребами, а предметом – види і методи ігротерапії.

Мета дослідження полягає у з’ясуванні та вивченні ігротерапії як засобу подолання порушень у дітей з особливими освітніми потребами, у демонструванні та систематизації комплексу ігрових вправ, спрямованих на корекцію порушень удітей із затримкою психічного розвитку.

Завдання дослідження:

  • з’ясувати сутність поняття «ігротерапія»;
  • проаналізувати основні види ігротерапії;
  • розробити комплекс ігрових вправ, спрямованих на корекцію порушень у дітей із особливими освітніми потребами;
  • систематизувати психолого-педагогічні ресурси ігрової діяльності в корекції порушень у дітей з особливими освітніми потребами.

Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури.

ЧИТАТИ ДАЛІ  - за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1q9yaGGKJme-unPKiPL-hOfEqxwU_8nUQ/view

Ми раді Вас вітати
Вхід на сайт
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
ПОДІЛИТИСЯ

Новороманівська ЗОШ І-ІІІ ступенів 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz