Вівторок, 19.03.2024, 08:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Новороманівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 78
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Данильчук Л.І. - Випускна робота з курсів підвищення кваліфікації - 2019

Міністерство освіти і науки України

Комунальний заклад "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради

Кафедра методики викладання навчальних предметів

Випускна робота

 

Особливості формування мотиваційної складової сучасного уроку української мови та літератури

 

Виконала

Данильчук Людмила Іванівна,

слухачка курсів підвищення кваліфікації

вчителів української мови та літератури,

вища кваліфікаційна категорія,

старший вчитель,

вчитель української мови та літератури Новороманівської ЗОШ I-III ступенів,

Новоград-Волинського району,

кваліфікація за дипломом викладач української мови та літератури ,

проходження курсів

з «10» вересня по «07» грудня 2018 р.

моб. тел. (097) 4017488

 

 

Житомир – 2018 р.

 

ЗМІСТ

 

ВСТУП……………………………………………………………………………………..3

 

Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ..........................5

1.1. Змістовна сутність позитивної мотивації учіння школярів......................................5

1.2. Сучасні методи навчання української мови й літератури як ефективний засіб формування мотиваційної складової учіння.....................................................................8

Розділ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ.......................................................12

2.1. Методика формування мотиваційної складової у процесі навчання української мови й літератури..............................................................................................................12

2..2. Методичні рекомендації щодо формування мотиваційної складової в процесі навчання української мови й літератури.........................................................................22

 

ВИСНОВКИ……………………………………………………………………………...27

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………………..21

ДОДАТКИ………………………………………………………………………………..31

 

 

ВСТУП

 

Актуальність. Тема «Особливості формування мотиваційної складової сучасного уроку української мови й літератури» є актуальною: одна з проблем мовної й літературної освіти – розвиток мотивації учіння, системи спонукань, які викликають навчальну активність школяра в процесі формування його як мовної особистості.Інтеграція освіти України до загальноєвропейського освітнього простору актуалізувала проблему реформування системи шкільної освіти за міжнародними вимогами. Бурхливий розвиток інформаційних технологій сприяв активному їх упровадженню в навчальний процес, змінюючи форми, методи та технології навчання. Усе це зумовило розвиток інноваційних процесів в освітній практиці і висунуло проблему використання відповідних інновацій у навчанні. Актуальною проблемою освіти в Україні є впровадження в освітній процес відповідних інновацій, що будуються на ІКТ.

Інновації в освіті - процес створення, запровадження та поширення в освітній практиці нових ідей, засобів, педагогічних управлінських технологій, у результаті яких підвищуються показники (рівні) досягнень структурних компонентів освіти, відбувається перехід системи до якісно іншого стану.

Концепція загальної повної освіти, Державний стандарт загальної середньої освіти, навчальні програми з української мови і літератури передбачають формування національно-мовної особистості, учня, що володіє уміннями і навичками вільно, комунікативно користуватися всіма засобами української мови і літератури, термінами й висловами з різних галузей наук, постійно виявляє увагу до культури й естетики; формування особистості школяра, його наукового світогляду, розвиток його здібностей та обдарувань.

Проблемі інноваційного використання методів у процесі навчання присвячені дослідження вчених, діяльність яких спрямована на формування якісно нових, альтернативних компетенцій і педагогічних систем.

Оптимізації навчально-виховного процесу присвячені дослідження Б. Дегтярьова, А. Зільберштейна, В. Максименка, І. Федоренка.

Оптимізації методів навчання присвячені дослідження В. Зяткіна, В. Корнєва, Л. Момот, В. Онищука, Є. Пєтухова.

Упровадження інтерактивних технологій навчання розглядали В. Котов, X. Лійметс, О. Пєхота, О. Пометун, О. Савченко, Л. Тарасенко.

Розробленню та впровадженню педагогічних технологій присвячені дослідження педагогів В. Безпалька, М. Кларіна, Н. Кузьміної, Б. Ліхачова, В. Монахова, Г. Селевка..

Проблему використання інноваційних методів навчання розглядали О. Арламов, М. Бурчік, І. Дичківська, В. Загв'язинський, О. Зінченко, А. Нісімчук, Л. Новікова, О. Пєхота.

У працях зазначених авторів значна увага приділяється теоретичному аспекту розроблення інноваційних технологій у школі.

Мета: розгляд особливостей формування мотиваційної складової засобами сучасних педагогічних технологій навчанняу процесі навчання української мови й літератури.

Об'єкт:процес формування мотиваційної складової у процесі навчання української мови й літератури.

Предмет: методика формування мотиваційної складової у процесі навчання української мови й літератури.

Завдання:

1. Охарактеризувати особливості формування мотиваційної складової у процесі навчання української мови й літератури.

2. Дослідити методику формування мотиваційної складової у процесі навчання української мови й літератури.

3. Надати методичні рекомендації стосовно формування мотиваційної складової у процесі навчання української мови й літератури.

 

ДАЛІ за посиланям: https://drive.google.com/file/d/1RR7JZxi220_k5FgH2PQ4nS6EtPE_Gqor/view

 

Ми раді Вас вітати
Вхід на сайт
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Архів записів
ПОДІЛИТИСЯ

Новороманівська ЗОШ І-ІІІ ступенів 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz