Звіт
про проведення тижня математики
Тиждень математики в Новороманівській ЗОШ І-ІІІ ступенів проходив з 19.11.2020 по 23.11.2020 згідно затвердженого плану.
Завданням тижня було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, до пізнання дійсності та самих себе, а також вихованню самодисципліни та самоорганізації. Впродовж тижня використовувались різні прийоми і форми організації позаурочної діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю внутрішнього їхнього потенціалу.
Заходи були спрямовані на:
- розвиток творчої фантазії;
- логічного мислення;
- вміння орієнтуватися в інформаційному просторі;
- підвищення інтерес до вивчення математики;
- розвиток пізнавальної діяльності;
- формування обов'язковості, відповідальності, креативності.
На дошці оголошень 19 листопада було розміщено план проведення тижня, де можна було ознайомитися з графіком проведення всіх конкурсів.
Гаслом Тижня були обрані слова. Те що ми знаємо - обмежене, а те чого не знаємо нескінчене.
Протягом тижня діти мали можливість брати участь у Веб-квесті "Ігри розуму"
Перший день тижня пройшов під назвою "Математичні перегони" (19.11.2020):
Майбутнє людства за творцями новітніх технологій, які сьогодні починають свої перші кроки в математиці з квадратного рівняння чи теореми Піфагора.
В цей день тижня математики для кожного класу окремо, представлені завдання, які необхідно виконати до 22.00 19 жовтня 2020р. В кінці завдання ви автоматично отримаєте оцінку. Завдання повинні виконати всі учні з класу, бо оцінка класу буде формуватися із середньої арифметичнї оцінки за тест та оцінки за відсоток кількості учнів з класу які виконували завдання.
Тобто кожен клас отримав своє завдання, яке повинен виконати кожен учень класу.
Наступний день тижня, був також насиченим, пройшов під назвою "Логічні задачі " (20.11.2020).
Необхідно було проявити своє логічне мислення!
Логіка – наука, яка вчить, як треба міркувати, щоб наше мислення було визначеним, зв’язним, послідовним, не містило протиріч та могло бути доведеним. Особливо багато таких логічних міркувань потрібно робити в математиці. Без логіки не може бути математики! А це означає, що для успішного вивчення математики треба наполегливо вчитися міркувати.
Тому завданням цього дня було колективно всім класом розв`язати логічну задачу. Звичайно кожен клас отримав індивідуальне завдання, відповідно до рівня обізнаності кожного класу.
Середа (21.11.2020) була проведена під гаслом "Математика та мистецтво"
Кожен клас отримав відповідні завдання:
- 5 клас. Тема вашого завдання "Математика і живопис". Вам необхідно підготувати малюнки, які будуть складатися із геометричних фігур.
- 6 - 7 класи. Підготувати презентацію або буклет, або газету на тему "Математика і музика«
- 8 - 9 класи. Підготувати презентацію або буклет, або газету на тему "Математика і література"
- 10-11 класи. Підготувати презентацію або буклет, або газету на тему "Математика і архітектура"
В Четвер (22.11.2020) було проведено: "Практичне застосування"
Необхідно було проявити своє вміння розпоряджатися грошима, тобто проявити свою фінансову обізнаність.
В наш час бути фінансово грамотним дуже необхідно. Фінансово-грамотні люди не піддають небезпеці свої заощадження, не накопичують борги і вчасно розпізнають шахрайські схеми. Здавна відомо, що багаті люди це не ті хто багато заробляє, а ті які вміють правильно та грамотно витрачати зароблені кошти!
Завдання на четвер полягало в наступному:
1). Розглянути та розв’язати задачі які вам запропоновані. Розв’язок до задач повинен бути повним і обгрунтованим.
2). Результат своєї роботи надсилаємо на електронну адресу tomaltp7@gmail.com
Зразок завдання для 8-9 класів
Ви готуєтесь поїхати на відпочинок у Буковель на 7 днів. Вам необхідно обрати будь який пансіонат для відпочинку та проаналізувати ціни для сім’ї із 4 осіб (2 дорослих та 2 дітей). Підрахуйте яку суму вам необхідно витратити якщо ви будете проживати у VIP умовах. Можете скористатися відомостями з сайту Буковель.
П`ятния (23.11.2020) була проведена під гаслом: "Граючись навчаємось"
В останній день тижня діти перевіряли свою інтуїцію, і логічні здібності.
Потрібно було визначити істинне чи хибне твердження .
Наприклад. Чи вірите ви ,що Шарль Перро, автор "Червоної шапочки написав казку "кохання циркуля і лінійки"?
За результатами проведення тижня маємо такі підсумки:
Загальні оцінки
Учасники
оцінки
|
5 клас
|
6
клас
|
7
клас
|
8
клас
|
9
клас
|
10 клас
|
11
клас
|
1 день
"Математичні перегони"
|
3,4
|
7,5
|
9,4
|
9,3
|
9,9
|
11,8
|
13,4
|
2 день
"Логічні задачі"
|
4
|
0
|
15
|
10
|
14
|
15
|
0
|
3 день
"Математика і мистецтво"
|
0
|
0
|
0
|
14
|
0
|
0
|
13
|
4 день
"Практичне застосування"
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
13
|
5 день
"Граючись навчаємось "
|
14,1
|
7,1
|
5,1
|
9,0
|
3,6
|
2,4
|
10,1
|
Загальна оцінка
|
21,5
|
14,6
|
29,5
|
42,3
|
27,5
|
29,2
|
49,5
|
|
VI
|
VII
|
ІІІ
|
ІІ
|
V
|
ІV
|
І
|
|